Толық ҰБТ тапсыру
Қазақша

iTest қолданбасын жүктеп алу

Мектеп емтихандарына ыңғайлырақ форматта дайындалыңыз

2-нұсқа



Сұрақтар
  1. Өлеңді мәнерлеп оқы. Айтылу мақсатына сай бос орындарға тыныс белгісін қойыңыз.

     

    Театр

     

    Театр_
    Жарыққа қара, жарыққа_
    Халыққа қара, халыққа_
    Көрсететін өнерді,
    Үйрететін шеберді
    Сен ғана емес жалғанда.
    Табылады үйретуші саған да.
    Монологтар, диалогтар
    Жазылу керек жаңаша,
    Айтылу керек жаңаша_
    Сол жаңаны саған ғана
    Сыр қып айтар оңаша
    Достарыңа құлақ, ас_  –
    Шық кәніки, кеңесшілер ортаға,
    Ойыңды сал талқыға_

                                Әбділдә Тәжібаев

  2. Салалас құрмалас сөйлем

  3. Сабақтас құрмалас сөйлем

  4. Сөйлемде қыстырма сөздің қай түрі кездескенін анықтаңыз.

     

    Әрине, ерлікке тағзым етіп, Жеңісті әкелген жауынгер аталарымыз үшін мақтанатынымызды да мойындаймыз. 

  5. Төл сөзді төлеу сөзге айналған нұсқасын анықтаңыз.

     

    1. Әжем ертегісін бастап, ертеде Аспан деген кісінің Таразы, Арыстан, Шолпан деген балалары болғандығын айтты.
    2. «Ертеде Аспан деген кісінің Таразы, Арыстан, Шолпан деген балалары болыпты», – деп бастады әжем ертегісін. 
  6. Тыныс белгісі қате қойылған сөйлем

  7. Мәтіннің негізгі стиль құраушы ерекшеліктері

  8. Антонимдік жұп

  9. Ойға қатысты  сөйлем мүшелерінің барлығы қатысқан сөйлем түрі

  10. Графиктік мәтінге сүйеніп, бос қалдырылған маңызды ақпаратты белгілеңіз.

     

    Диаграммадан республикалық дәрежедегі ерекше қорғалатын табиғи аумақтар көлемі бойынша __________________ ең төмен көрсеткішке ие  екені көрінеді.

  11. Мақалаға қойылатын негізгі талаптар

  12. Табысты сұхбат жасауда ескерілетін іс-әрекет

  13. Мәтіннің стилі

     

    «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» Елбасы Жолдауынан үзінді

    Мемлекет пен ұлт құрыштан құйылып, қатып қалған дүние емес, үнемі дамып отыратын тірі ағза іспетті. Ол өмір сүру үшін заман ағымына саналы түрде бейімделуге қабілетті болуы керек.

    Жаңа жаһандық үрдістер ешкімнен сұрамай, есік қақпастан бірден төрге озды, сондықтан заманға сәйкес жаңғыру міндеті барлық мемлекеттердің алдында тұр.

    Сынаптай сырғыған уақыт ешкімді күтіп тұрмайды, жаңғыру да тарихтың өзі сияқты жалғаса беретін процесс.

    Екі дәуір түйіскен өліара шақта Қазақстанға түбегейлі жаңғыру және жаңа идеялар арқылы болашағын баянды ете түсудің теңдесіз тарихи мүмкіндігі беріліп отыр.

    Мен барша қазақстандықтар, әсіресе, жас ұрпақ жаңғыру жөніндегі осынау ұсыныстардың маңызын терең түсінеді деп сенемін.

    Жаңа жағдайда жаңғыруға деген ішкі ұмтылыс – біздің дамуымыздың ең басты қағидасы, өмір сүру үшін өзгере білу керек. Оған көнбегендер тарихтың шаңына көміліп қала береді.

  14.  Берілген дәйексөзді автор не үшін қолданды?

     

    Мұхаммед Хайдар Дулатидің «Тарих-и Рашидиінде»: «Сол уақытта Дешті Қыпшақты Әбілхайыр хан биледі. Ол Жошы әулетінен шыққан сұлтандарды көп мазалап Жәнібек хан мен Керей хан одан Моғолстанға қашып кетті. Есен-Бұға хан оларды шын ықыласымен қарсы алып, Моғолстанның батыс шебін құрайтын Шу және Қозыбасы алқабын береді. Олар бұл жақта жақсы жайғасып алған кезде, Әбілқайыр өлген соң, Өзбек ұлысы бұзылып сала берді: онда үлкен-үлкен шатақтар басталды. Оның қол астындағылардың үлкен бөлігі Керей хан мен Жәнібек ханға көшіп кетті, сөйтіп олардың төңірегіне жиналғандардың саны екі жүз мың адамға жетті. Олар енді өзбектер-қазақтар (өзбек-қазақ) деп аталатын болды. Қазақ сұлтандарының билігі сегіз жүз жетпісінші жылдардан басталды, бәрін де бір Алла біледі.» - деп жазылды.

  15. Сөйлемдегі орфографиялық қате

     

    Еліміздегі қазақтың және әлемдік музыка мәдениеті дәстірлерін арқалаған  музыкалық театр

  16. Дұрыс жазылған сөз

  17. Қате жазылған қатар

  18. Сөз аралығындағы ілгерінді ықпал

  19. Сөйлемді оқып, бос орындарға қажетті сөздерді орналастырыңыз.

     

    «Интонация - дауыс сазының бірде көтеріңкі ...   , бірде төмендеп ... іркіліс, тембр, екпін, сөзді айтуға кететін уақыт, дауыс ырғағы, күші, әуені, қарқыны, диапазоны т.б. компоненттер интонацияның физикалық құрамына кіреді».

  20. Сөйлеу тілінің қарқынына қарап нені анықтауға болатынын табыңыз.

  21. Бас әріппен жазылатын сөздер қатары

  22. Қарамен берліген нелогизмді қай сөзбен ауыстыруға болатынын табыңыз.

     

    Жобаның авторы - әлемдегі көптеген керемет нысандарды жасаған, әлемге әйгілі британдық сәулетші Норман Фостер.

  23. Мәтелді анықтаңыз

  24. Берілген сөздердің қандай тәсілмен жасалғанын анықтаңыз

     

    Мысалы: жарма (зат есім), жарма(етістік).

  25. Берілген сөздердің сөздік қордың қай түріне жататынын  анықтаңыз

     

    Жұмыс құралдарының атаулары: күрек, балта, балға, ұршық, құрық, біз

  26. Заттық мағынада қолданылып тұрған сын есімнің қандай сөйлем мүшесін атқарып тұрғанын табыңыз

     

    Жақсылар байқап сөйлер, білімсіздер шайқап сөйлер.

  27. Шылау қатысқан сөйлем

  28. Құрамындағы жай сөйлемдерінің баяндауыштары тиянақты болып, өзара тең дәрежеде байланысып тұрған сөйлем

  29. Берілген сөйлемнің сөйлеуші тарапынан өзгеріске ұшырап, тек мазмұны сақталып жеткізілген нұсқасы

     

    - Ай Күнді 29 күнде айналып шығады, - деді мұғалім.

  30. Тыныс белгісі дұрыс қойылған құрмалас сөйлем

  31. Тыныс белгісі дұрыс қойылған құрмалас сөйлем

Қате туралы хабарландыру