
iTest қолданбасын жүктеп алу
Мектеп емтихандарына ыңғайлырақ форматта дайындалыңыз
13-нұсқа
-
1867 жылы АҚШ Алясканы сатып алған ел:
-
Әлемдік тартылыс заңын тұжырымдаған И. Ньютонның еңбегі:
-
1940 ж. Моңғолияда болған тарихи оқиға:
-
АҚШ-тың тұңғыш президенті:
-
1967 жылы араб елдері мен Израиль арасындағы соғыстың атауы:
-
Б.з.б. 443–429 жж. Афиныда бірінші стратег қызметіне сайланған демос
көсемі, шешен:
-
Дамыған орта ғасырларда Еуропа елдеріндегі феодалдардан тәуелсіздігің
алған қалалардың атауы:
-
1696 ж. Азов бекінісін түріктерден тартып алған орыс патшасы:
-
1831 жылы электромагниттік индукция құбылысын ашқан ғалым:
-
Ұлттар Лигасы Жарғысына «мандат» ұғымын енгізуді ұсынған тұлға:
-
«Ақ революция» реформасы жүргізілген ел:
-
Афиныда б.з.д. 443–429 ж.ж. ең жоғары қызметке сайлаңды:
-
Орта Азия мемлекеттерінде ортағасырлық қалалардың қолөнершілер мен
саудагерлер тұратын бөлігінің атауы:
-
Моңғолиядағы жайылымдық жері жоқ кедей шаруалар:
-
Рим императоры Феодосий қайтыс болғаннан кейін бөлінген
империя(-лар):
-
Мәдениеті жоғары дәрежеде дамыған Америка халықтары:
-
«Жылымық» кезінде КСРО-ны басқарды:
-
Австриялық данышпан композитор Вольфганг Амадей Моцарттың операсы(-лары):
-
Б.з.б. 605 жылы Ассирияға қауіп төндірген ел(-дер)
-
Париж Коммунасы өзінің негізгі принципі ретінде жариялады:
-
1884-1885 жылдары пайда болған герман отар(-ы, -лары):
-
Гамбургте Э. Тельман басшылығымен көтеріліс болған жыл(-дар):
-
Ортағасырлық Қытайда император алдында үш кеңесші палата құрылған. Оның бірінші палатасының құрамында болғандары:
-
Түркияның аумақтық тұтастығы мен мемлекеттік тәуелсіздігін мойындаған халықаралық келісімі(-дері):
-
Германияны қалыпқа келтіруде АҚШ ұсынған жоспар:
-
Үш мемлекет декларциясы.
Үш Ұлы державалар үкіметтері басшыларының алғашқы кездесуі соғыс және соғыстан кейінгі жылдары бірлесіп әрекет ету, сондай-ақ 1944 жылы мамырда екінші майдан ашу туралы келісімдерге қол жеткізумен аяқталды...
...Герман армияларын құрлықта, сүңгуір қайықтарын теңізде құртуға және олардың әскери зауыттарын әуеден қиратуға бізге дүниежүзінде ешқандай күш кедергі келтіре алмайды.
Біздің шабуылымыз аяусыз және толастамайды. Біз мұнда үмітпен және барлығына бел байлап келдік. Біз мұнан шын мәнісіндегі рухы мен мақсаты бір достар есебінде қайтамыз.
Мәтінде сипатталған конференцияны анықтаңыз:
-
«Қытай Кеңес үкіметі және жұмысшы-шаруа Қызыл Армиясының Революциялық кеңесі Қытай жұртшылығының алдында қазіргі кезеңде ұлттық-революциялық соғысты ұйымдастыру және жүргізу керектігін жариялайды. Қытай Қызыл Армиясы жапон империализміне қарсы бірігіп күресу үшін кез-келген қарулы күштермен мына төмендегідей жағдайларда әскери келісім жасауға дайын:
–кеңестік аудандарға шабуылды дереу тоқтату;
–халық бұқарасына дереу демократиялық құқықтар (жиналыстар, ұйымдар құру, сөз және баспасөз бостандығы т.б.) беру;
–халық бұқарасына дереу қаруландыру, Қытайды қорғау және оның тәуелсіздігін, бірлігі мен аумақтық тұтастығы үшін күресетін еріктілердің қарулы жасақтарын құру.
Біз, Қытайдың қалың бұқарасы мен солдаттары осы үндеуге жауап ретінде Қытайдың тәуелсіздігі, бірігуі мен солдаттары осы үндеуге жауап ретінде Қытайдың тәуелсіздігі, бірігуі мен аумақтық тұтастығы үшін халықтық-революциялық соғыс ұйымдастырады деп күтемі. Жапон және басқа да империалистерге қарсы, сонымен бірге олардың сатқын және тізе бүккен агентурасы – гоминьданға қарсы күреске, қарулы халықтық және ұлттық революциялық соғысты өрістетуге бірігіңдер!». 10 қаңтар, 1933 жыл.
Құжатта сипатталған оқиғаның нәтижесін көрсетіңіз:
-
«1.Империя президентінің қызметі рейхсканцлердің қызметімен біріктіріледі. Сол себепті осы уақытқа дейін белгіленген империя президентінің заң күші көсеміміз (фюрер) әрі рейхсканцлер Адольф Гитлердің қолына көшеді. Ол өз орынбасарын тағайындайды.
2. Бұл заң империя президенті фон Гиденбургтің қайтыс болған күнінен бастап өз күшіне енеді».
Германияда президенттің қызметі рейхсканцлердің қызметімен біріктіру туралы заң қабылданған уақытты анықтаңыз:
-
Орта ғасырларда Моңғолияны мекендеген түрік тайпасы(-лары):
-
«Халық ағарту саласында .... төңкерісінен басталған істі соңына дейін жеткізуді өзінің міндеті деп санай отырып, яғни мектептерді буржуазиялық таптық үстемдік құралынан босатып, қоғамды таптарға бөлуді толығымен жою құралынан коммунистік қайта өзгерту құралына айналдыру... Бұл жолдағы таяу уақыттардың ішіндегі басты міндет – Кеңес өкіметі белгілеген мектеп және ағарту ісінің мына төменегідей негіздерін одан әрі дамыта түсу:
3) ана тілінде оқыту, екі ұл-қыз балаларды бірге оқыту, діни . ықпалдардан азат, коммунистік қоғам мүшелерінің жан-жақты дамуын қамтамасыз ететін бірыңғай еңбек мектебінің принциптерін толық жүзеге асыру...
7) жұмысшылар мен шаруалардың өздігінен білім алып, сана-сезімін өсіруіне мемлекет тарапынан жан-жақты (мектептен тыс оқыту мекемелерінің жүйесін құру, кітапханалар, ересектерге арналған мектептер, халық үйлері мен университеттері, курстар, дәрістер, кино көрсету жолымен) көмек көрсету.
10) еңбекшілердің барлығы үшін өзара тең жағдайда өнер қазыналарына кен жол ашу және қол жетерлік жағдай жасау...
11) Коммунистік идеяларды насихаттауды барынша кеңінен өрістету және ол үшін мемлекеттік биліктің аппараты мен қаржысын пайдалану.»
Мәтін бойынша көрсетілген қоғамдық құрылысты анықтаңыз: